A Marsi

És nem, semmiképpen sem vagyok hajlandó Mentőexpedíciónak írni. Nem és kész.

SZerintem a történetet senkinek sem kell elmagyaráznom, így akár rögtön bele is vághatunk.

Most a síszünetben sokat filmeztünk a tesóimmal, most ennekl az egyik "termését" olvashatjátok. Megnéztem még: Van, aki forrón szereti, Minyonok, Daredevil, Könyvek hercege, egy kis Shanarra krónikái, egy kis Árnyvadászok.

A film már az elejénél megfogott, és onnantól kezdve imádtam. A látvány valami elképesztő, hihetetlen, mit ki nem lehet pofozni a Marsból. A kedvencem benne egyértelműen Matt Damon, tök lazán kezeli az egész helyzetet. Tetszik, ahogy megoldja a dolgokat, és jó, hogy hibázik néha, így sokkal emberibb az egész. Az egyik kedvenc részem, amikor az elején elhatározza, hogy ő márpedig nem fog megdögleni, és végig is viszi, amit mond akkor. Tessék megnézni, viszont innentől:

Persze, a végére már rajta is meglátszik, hogy megviseli ez az egész, de akkor is jól tartja magát, pacsi neki, én biztosan frászt kaptam volna. 

A lezárás pedig kifejezetten tetszik, kerekké teszi a történetet. AHogy visszatekint, amilyen stílusban.. jobban be sem fejezhették volna.

SPOILER VÉGE

Röviden: Volt egy-két rész, ami azért nem tetszett annyira, de összességében kihagyhatatlan, és rögtön megszerettem. És a végére egy kis közérdekű közlemény:

A filmekről csak ilyen rövid élménybeszámoló - szerűségek lesznek, nem teljes kritikák.