2015 összefoglaló

Sziasztok!

Rohamosan közeleg az újév, mindenki készülődik a bulira (vagy az otthon facebook-ozásra egész este), ám ilyenkor a könyvekről sem szabad ám megfeledkezni. Én pedig, mint minden blogger, megírom a 2015-ös év összefoglalóját.

Ebben az évben sok, eddig (számomra) ismeretlen szerzővel ismerkedtem meg. A kedvenceim:

- DAN WELLS, akitől a Részlegesek trilógiát olvastam idén. (Illetve a harmadik részt még csak most olvasom, de ez részletkérdés.) Szeretem, ahogyan összefűzi a szálakat, és ahogy a könyveiben fejlődnek a szereplők. 

- JANE AUSTEN, akitől ugyan  ég csak a Büszkeség és Balítéletet olvastam, máris nagy benyomást tett rám. A párbeszédek és a karakterek egyszerűen zseniálisak, viszont (kövezzetek meg nyugodtan), a romantika nekem a filmben egy kicsit jobban átjött.

- MARISSA MEYER, a Holdbéli Krónikák című sorozat szerzője. Sci-fi? Jöhet. Mesefeldolgozás? Jöhet. Mesefeldolgozás egy kissé posztapokaliptikus, de azért még sci-fi - s világban? JÖHET!

- És vegyük egybe az A betűseket: Anna Banks, Ann Aguirre és Alex Flinn írásmódja is magával ragadott.

Most pedig jöjjenek 2015 abszolút kedvencei:

Ami nem éppen regény, de nagy hatást tett rám, az Malala Juszufzaitól az Én vagyok Malala. Érdemes utánanézni.

Arra gondoltam, hogy inkább nem sorolom fel a beszerzett könyveket, helyette viszont megírom, milyen könyvek "vártak rám a fa alatt", ugyanis Karácsony után nem írtam semmi ilyesmit.

A regények a következőek: A Triton Anna Bankstól, az Angyalvágy Cynthia Handtől, az Altatódal (írója Sarah Dressen), és végül a Rómeó és Júlia vörös pöttyös kiadásban.:)

Ennyi lett volna ez a kis könyves összefoglaló a 2015-ös évről, remélem tetszett. MOndanám, hogy találkozunk jövőre, de elkéstem a bejegyzés befejezésével, és már Január elseje van, 2016. Mindenesetre remélem, hogy egy jó és boldog év lesz az idei.

BOLDOG ÚJÉVET MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK!:)

E M