Boldog Karácsonyt Mindenkinek! (Csütörtöki Kerekasztal Karácsonyi Különkiadás Könyvmolyoknak)

Sziasztok!

Ez a mai bejegyzés száz százalékosan a Karácsonyról fog szólni, ami, ugyebár, nem is meglepő. Először is, szeretnék minden Olvasónak boldog Karácsonyt kívánni. Remélem, mindenkinek jól telik ez az ünnep, amiért én személy szerint oda meg vissza vagyok. Mivel hó sajna nincs (nálunk legalábbis nem látok), ahhoz, hogy kellően karácsonyi hangulatba jöjjek, általában zene megy a háttérben.Az aktuális kedvenceim a következők:

Let it snow (igazából szinte mindegy, melyik előadásmódbn, Mary Did you know a Pentatonixtól, két disney channeles, az I love christmas és a Christmas soul, Santa Claus is comin' to town, a Last Christmas Laura Marano-s változata, All i want for christmas is you, Rudolph, That's christmas to me - ezekből össze is állítottam egy lejátszási listát, ha van kedvetek, hallgassatok bele.:)

www.youtube.com/watch?v=z8GHsb0j6LM&index=1&list=PL2kIdzwufl6nO3fDt_wWgIRZzRuXJ9pn1

A nővéremmel (@BeaFairytale) nemrég megnéztük a Karácsonyi csók c.filmet, és abszolút csak ajánlani tudom.

Persze, néha egy kicsit nyálas, de ennyi még abszolút belefér. Egyszerűen csak élveztem a filmnézést és azt, hogy nemsokára itt vannak az Ünnepek. (Feltették az egészet YouTube-ra, szóval igazán nem nehéz megtekinteni, ha tetán kedvet kapnál hozzá.) Külön tetszenek a szereplők, főleg a főhős barátnői.

Ha már film, akkor Austin és Ally - rajongóknak mondom, hogy bátran nézzék meg a harmadik évad Karácsonyi különkiadását, szerintem a legaranyosabb részek egyike. És ha már disney csatorna, akkor Frozen,és ha már Frozen: 

 www.youtube.com/watch?v=1APv9t_LyOY

Röstellem,de karácsonyi könyveket nem igazán tudok ajánlani, ugyanis, ha emlékezetem nem csal, még egyet sem olvastam, csak a Karácsonyi éneket olvasták fel nekem. Ajánlások?

Visszatérve a filmekre, ez most nagyon agyonhasznált lesz, de változatlanul állítom, hogy nincs Karácsony Reszkessetek betörők nélkül. Most meg is nézzük közösen, már nagyon várom. Ez azon kevés dolgok egyike, amiket egyszerűen képtelen vagyok megunni. (Ebbe a kategóriába tartozik még a Burok és a Tortilla is, ez pedig két nagyon különleges dolog.;) )

És végül, de nem utolsó sorban: Olvassatok sokat!:)

Mindenkinek még egyszer Boldog és Békés karácsonyi ünnepeket! (Mondtam már, hogy imádom az alliterációt?)

E M

 

 

KOMMENT - SZEKCIÓ

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása