Busz, Hirdetések, Ajándékok és Karácsony

Sziasztok!

Igen, tudom, röstellem, rég nem írtam. Na de majd most bepótolom!

Először is, szeretnék levelet írni a buszhoz. Nevet nem említek, nem is akarok senkit megsérteni, csak úgy általánosságban a Buszoz. Szóval.

"Kedves Busz!

Tudod, én igazán szeretlek téged. Veled sohasem unalmas az élet! Egyszer sem kell attól tartanom, hogy teljesen unalmas és átlagos reggel vár rám. Néha huszonháromkor jössz, néha harmincháromkor, de hát tudom, ez nem tőled függ. Neked köszönhetően már szinte egyszer sem szólnak le késésért, hiszen mindenki tudja: "A busz..." Mennyei érzés fagyoskodni a mínuszban, mikor a hidegtől görcsbe rándula hasam. Imádom, amikor új barátságok szövődnek a tíz-húszperces várakozások és az autóutak közben, amikor megunjuk a várakozást. De csak ma szereztél nekem igazán különleges élményt, amikor több, mint negyven pervet késtél. De ez még semmi, nyugalom, kapsz egy órát karácsonyra."

De térjünk is rá a bejegyzés igazi témájára: a karácsonyra! ÉS ezzel kapcsolatbanegy állandóan felmerülő feladatra: az ejándékokra. MIndegy, hányszor határozzuk el, hogy jövőre mér szetemberben elkezdünk készülni, végül úgyis marad legalább 1-2 ajándék, ami nem készül el, csak az utolsó pillanatban. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem a karácsonyt és a kézzel készített ajándékokat. Így, egyszerre. Ebben a bejegyzésben a kedvenc utolsó perci, egyszerű, jópofa, vagy éppenséggel finom ötleteimet (és máshonnan származó ötleteket) gyűjtöttem össze. (A képek a Pinterestről származnak, ha valaki szeretné, adhatok meg linkeket.)

1.CSOKI

 (nekem ez a kanalas is bejön)

Mármint természetesen nem boltban vásárol csokoládé szimplán odaadva, hanem félig-meddig házi készítésű. Ebből a legegyszerűbb változat az, ha megolvasztasz csokit, majd szilikon sütőformába (a pontos nevét nem tudom) öntös, aztán pedig a tetejére szórsz egy kis cukorszórást. Persze tehetsz bele kókuszt is, én úgy csináltam. ENnél bonyolultabb változatok is léteznek, de ez is nagyon finom. ÉN ezt így önmagában még nem adnám egy nekem fontos és jól ismerr embernek, viszont egy fülbevaló mellé például tökéletes lehet. És ezzel el is érkezünk a következő javaslathoz:

2. FÜLBEVALÓ

Ehhez sem kell ezermesternek lenni, elég egy kis drót, gyöngy és kitartás. A lehetőségek száma végtelen, csak vennetek kell fülbevalót "üresen" (ha létezik ilyen kifejezés), azután pedig olyan dolgokkal díszíteni fel, amiről úgy gondolod, tetszene annak, akinek adni szándékozod.

3. TESTRADÍR

Ez is egy olyan ajándék,aminek főleg egy lány örülne, de igazából nem is tudom.... Én ezt egy FollowAnna videóban láttam, szerintem nagyon jópofa ötlet. Nem is kell hozzá más, csak cukor, olívaolaj és valamilyen illatosító, pl. aroma. Ezeket össze kell keverni egy szebb befőttesüvegben, majd valami mással együtt odaadni. Szerintem az a legjobb, ha más, hasonló "termékeket" is teszünk mellé, pl. egy fürdőbombát, aminek a receptje szintén megtalálható több helyen az interneten. ÍGy egy egész kis szépségápolási szettet állíthatunk össze saját készítésű dolgokból.:)

4. EGYEDI BÖGRÉK

DIY Coffee Mugs = 4 store mugs + sharpies + oven (350 for 30 mins) you can do this with plates too!:

eNNEK RENGETEG KÜLÖNBÖZŐ MÓDJA VAN, ÉS SZERINTEM EGY ARANYOS, EGYEDI BÖGRÉNEK MINDENKI ÖRÜL. És ezt most sikerült nagybetűvel írnom. Bocs, srácok, ezt már nem javítom ki.

Ennyi lett volna mára, és mi ez a sok hirdetés a neten?: Vagy csak nekem van ilyen pechem? MIndegy is. A lényeg, hogy remélem, segítettem, és mindenkinek előre is boldog karácsonyt!:)

E M blogger