City Hunter

Oké, bavallom: én is Lee Min Ho miatt vágtam bele. De aztán valami egészen más lett belőle. De nem nézném újra még egyszer, ahogy végigszenvedik...

Mert igen. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én sose találtam kevésnek azt a húsz részt. Kereken belefér a történet, nem kell húzni-vonni.... Itt egy idő után már nem akartam mást csak hogy könyörgöm, jöjjön már minden rendbe körülöttetek! (Persze valójában csalódott lettem volna, ha ez történik más alig a tizenötödik rész környékén. De akkor is.

A szereplők... nekem tetszettek. Helyenként némelyik egy kicsit idegesített, de úgy összességében jó volt nézni őket. (Nem félreérteni.) Számomra főleg Lee professzor "apja" vált egyre érdekesebbé. Néha megráztam volna, hogy térjen már észhez, a bosszú nem fontosabb az emberi életeknél, de aztán rájöttem, hogy ez nem ilyen egyszerű. Sok jó kérdést vetett fel bennem ez a téma, szerintem érdemes volt beemelni a sorozatba.

És most jön a SPOILERes zóna!

-----------------------------------------------------

Őszintén szólva elnéznék egy kicsit több részt is vele és Na Na-val, de hát ez van. A végéről hiányoltam egyfajta "nagy találkozás" jelenetet, de talán jobb is így.

Az ügyész halálát nagyon sajnáltam.....:( De amúgy jól megoldották a lezárását, hiába tűnt nekem egy kissé hirtelennek. Összességében megkapta a neki kijáró hangsúlyt, legalábbis szerény véleményem szerint.

-----------------------------------------------------

SPOILER vége!

Összességében: izgalmas, romantikus, fordulatos! Érdemes megnézni.

És igen, tudom. Nem lett valami hosszú, tekintve, hogy már régen láttam. Na de majd a következő.