Csütörtöki kerekasztal #4

Sziasztok!

A mai témánk a mesefeldolgozások.

Aki figyeli a könyves megjelenéseket, az láthatja, hoogy mostanában (szerencsére) csak úgy özönlenek az ilyen típusú történetek. Ez pedig vagy bejön, vagy nem. Én személy szerint szeretem újra átélni a gyerekkorom meséit, csak éppen regény formájában. A legtöbb meseátirat, amit eddig olvastam, kifejezetten tetszett. Egyik kedvencem a Bűbájtalan, amit csak második része, a "Tükröm, tükröm" múlt felül. (Nem tudom, emlékeztek-e rá, de meg is említettem a "Legjobban várt őszi megjelenések" c. bejegyzésemben.) Egyébként ebben van az egyik kedvenc romantikus jelenetem is. (Hmmm... ez bejegyzésgyanús.) 

Jöjjenek hát az ajánlók:

A szépség és a szörnyeteg New York-ban? Ez már jól hangzik. ELolvasva pedig csak fokozódik az élmény.

Nagyon-nagyon remélem, hogy a sorozat többi részét is kiadják magyarul (eddig ugyebár csak az elsőt és a másodikat tudtam elolvasni). Beleőrülök, ha még sokat kell várni rá...

Azt hiszem, őt már be sem kell mutatnom. 

 

Ezt a könyvet már visonylag régen olvastam, így csak sejtéseim lehetnek, hogyan viszonyulnék hozzá ma. Akkor mindenesetre tetszett, ajánlom mindenkinek, aki egy kis kikapcsolódásra vágyik.

 

 

 

 

 

 

Hozzászólások helye

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása