Csütörtöki kerekasztal #5 - Star Wars-lázban égve

Sziasztok! Ez most csak egy gyors bejelentkezés lesz, az elmaradt Csütörtöki kerekasztal bepótlása. 

Térjünk is rá a lényegre: ma Staw Wars-os tejből ittam, az elmúlt héten, valahányszor gyaog mentem a buszmegállóba, az Auchanban apható Star Wars-figurák plakétját láttam, és ami a legjobb: a suli udvarán szembejött egy Darth Vader-maszkos alak. Egy szó, mint száz: MINDENKI várja ezt a filmet.

Tudom, egy kicsit elkéstem, ugyanis ma van a premier, de gondolom, akadnak mások is, akik nem rögtön nézik meg, hanem egy kicsivel később. (Én személy szerint kedden.)

És, mivel már rengeteg cikk íródott, illetve videó készült a témában, én csupán egyetlen dolgot fogalmaznék meg: ez a film epic lett. (Bocsánat, tudom, így jár az, aki nem tud rendesen magyarul.) Hogy epic fail, vagy epic win, az majd eldől, de így vagy úgy, élvezni fogjuk.

(Persze tudom jól; nincs mindenki oda érte, de ez engem a legcsekélyebb mértékben sem akadályoz a lelkesedésben.)

És a kép, amit már úgyis mindenki ismer:

Várós. Nagyon-nagyon-nagyon-NAGYON várós!:)

E M