Könyvfesztiválom jártam

Sziasztok!
Mint azt a cím is sugallja, ma (immár másodszorra) elmentem a Könyvfesztválra, ezúttal a nővérem és egy barátnőnk ársaságában. MOndanom sem kell, hogy fantasztikus volt! Na de haladjunk csak sorjában. 

(fent látható a "termés" az én részemről)

Amint megérkeztünk, a karszalagozás után rögtön megcéloztuk a Könyvmolyképző standját, (mert nincs fesztivál minimum egy VP nélkül,) ahol rögtön be is zsebeltünk három könyvet, nekem a Vaspróbát és a Hex Hall harmadik részét, aimt már nagyon régóta vártam, a nővéremnek pedig Böszörményi Gyulától a Rontásűzők első részét. Később egyébként ezzel álltunk be a sorba.:)

Összesen négy könyvet dedikáltattunk. (Egyet Böszörményi Gyula írt alé, még egyet On Sai, kettőt pedig Marék Veronika, mindegyik író nagyon közvetlen és kedves volt.) 

Mi sem terveztünk, hogy olyan borzasztóan sokat költünk, ám végül egyáltalán nem tudtunk ellenállni a rengeteg könyvnek, és együtt összesítve hét könyvet is bezsebeltünk, plusz én még csere útján a Lowoodi árvát is beszereztem, aminek nagyon örülök, ugyanis már régóta be akartam szerezni.

Idén külön odafigyeltünk arra is, hogy könyvjelzőket vadásszunk, ugyanis ez tavaly valamiért kimaradt. Most viszont sikerült, és már alig várom, hogy velük olvashassak.

Jelenleg túlteng bennem a lelkesedés, az a sok könyv csak úgy sugározta felém a pozitív energiákat, gy lehet, hogy nem tudok mindent száz százalékosan értelmesen megfogalmazni. 

(A kedvencem akkor is ez az ajtóra akasztható karton, amit a KMK standjánál lehetett beszerezni. Imádom.)

Itthon már megvolt a kötelező könyvfelavatási-szertartásom is, ami annyiból állt, hogy végigszagolgattam őket és beleírtam a nevemet mindegyikbe. (Kérlek, mondjátok, hogy más is csinálja ezt, és nem őrültem meg!)

Péksüti, bóklászás, vásárlás, emberek, standok, napsütés, élmény - ezzel a hét szóval tudnám jellemezni a mai napot. Ezer százalék, hogy jövőre is ott leszek!:)