Zombi apokalipszis könyv tag

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben egy book tag-et fogok elkészíteni.:)

A menetrend a következő:

Ki kell választani öt könyvet, a nevüket felírni cetlikra. Ezeket kihúzva, majd kinyitva és egy nevet kiválasztva kell válaszolni a kérdésekre, ha jól értettem. (Remélem, igen, mert az.... na mindegy, szóval kínos lenne.:))

Az én öt jelöltem:

- A Koronahercegnő

- A Gyűrűk Ura

- Lélektársak 2. Phoenix

- Cinder

- Vaskirálynő

Lássuk is a kérdéseket: (Figyelem! Spoiler veszély! Nem nagyon, de csak óvatosan!)

1. Az első ember, aki meghal:
Kile a Koronahercegnő-ből - Hát, amúgy sem neki szurkolok...
 
2. Az a személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől:
Trufa a Gyűrűk Urából - Öööö... hát... én őt szeretem. De mindegy, gondolom, a túlélésért mindent...
 
3. Az első ember, aki zombivá változik:

Kai a Cinder-ből - NE! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

4. Az az ember, aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön a zombik elől:
Mab a Vaskirálynő-ből - Mondjuk, simán kinézem belőle. Sőt, egyenesen odevet eléjük.
 
5. A csapat idiótája:
Frodó a Gyűrűk Urából - max. ha előtte volt egy fejsérülése... amúgy nem igazán.
 
6. A csapat agya:
Gandalf a Gyűrűk Urából - Na, ez betalált. Megmenekültünk!!!!!
 
7. A csapat orvosa:
Mark a Koronahercegnőből - Aki nem tudná, ki az, azt hiszem, Eadlyn komornájának a férje/szerelme. Ha jól, tudom, vegyész... ebből még bármi lehet.
 
8. A fegyverszakértő:
Puck a Vaskirálynőből - Elvégre is jól harcol...
 
9. A harcos:
Aspen Leger a Koeonahercegnő-ből - Ja. Ő is lehetne. Az első három rész alatt kedvem támadt megfojtani, de itt már megszerettem,úgyhogy ja. Lehetne ő. Ez most gonosz lesz, de ha meg is hal harc közben.... oké, ezt a gondolatmenentet inkább nem folytatom.
 
10. A csapatkapitány:
Ariella a Vaskirálynő-ből - Túl sokat nem tudunk meg róla, de biztosan belevaló csaj volt. Legalábbis reménykedem.

 

Ez lett volna az én zompi-apokalipszises tag-em, remélem, tetszett!:) (A kihívottakat majd a moly.hu-n.)